Trodde aldrig denna dag skulle komma!

Jiiiihooooo sommarlov!!!
Hujeda mej va skönt efter den här sista intensiva perioden.
Nu har man lixom "bara" jobbet :P

Önskar jag kunde fira detta med en resa till cypern men biljäveln är fortfarande inte såld.

Hade tokstäd på övervåningen igår och rensade i alla garderober och sen damma, dammsög och moppade.
Blev en bil full med saker som skulle till tippen och som tur va så hade den öppet idag så det hann jag slänga innan jag började skolan *klapp på huvudet*

Nästan så såg d ut iaf :D

Så nu får jag väl helt enkelt fira med att städa nedervåningen, det är ju nästan samma som en cypernresa :P

over and out
<3K
Och föresten ni killar....ja gör d sen....tror ni vi går på den gamla fortfarande??? :-O


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0