Jag gillar´t

Har varit i skolan idag och vardagen börjar infinna sig efter denna sommar.
Visst känns d lite tragiskt men också väldigt skönt att slippa fara omkring överallt och festa minst varannan dag :P


Vädret börjar också bli lite höstigt och nu har jag verkligen ett sug efter att få dr igång me ljusvisningarna.
Mitt startpaket hade kommit till ica idag så vi får se om ja kan hålla mig tills i morgon eller om ja åker en helt onödig sväng bara för att hämta det.

Nyss ätit en god laxlunch och nu har ja laddat upp alla mina tavelprojekt som ska göras klart på skrivbordet. När det är fixat så ska ja göra 2 uppgifter som ska lämnas in å sen har jag inga mer måsten idag.

Träningen börjar denna vecka och som vanligt så är det gratis och idag står boxning på schemat. Får se om ja kommer ivär eller ej.

I morgon ska ja till karlskoga på visning av partylites höstkollektion d ska bli spännande.

Over and out
<3K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0