Sköldkörteln?

Alltså nu har jag haft yrsel sen i fredags, känns som jag går i lustiga huset hela dagarna.
Igår och idag har mina ögon varit torra och "grusiga" och eftersom jag börjar bli riktigt trött på detta så googlade jag symtomen och då kom sköldkörteln upp.
Och ju fler symtom man läste desto mer övertygad blev man att det här har jag!
Haha vad tror ni?
Kan nog vara lite farligt samtidigt att läsa sånt för rätt va det är så tycker man väl att man har varenda sjukdom som finns :-P
Ne men min yrsel tänker jag nog undersöka vidare om den inte ger sig om nån dag.
 
Förlåt nu gjorde jag ett sånt där typiskt tråkigt inlägg att läsa men det va ungefär vad som hänt mig idag :-/
 
Igår va Hella och Alex här på en fika, det var trevligt att få snacka lite skit. Vi passade även på att förfalska lite namnteckning och studera fröer som vi ska torka :-O
Helt vanlig måndag i Vegas...
 
Visning igårkväll som gick rätt så bra, men kunde varit bättre. Men men man kan inte ligga på topp jämt.
 
Nehe laga lite mat och städa det sista så jag kan slappa på soffan en stund och vila mig från snurret.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0