Njuter

Jag njuter av dessa lugna rättså tidiga mornar. Man kan verkligen dricka sitta kaffe i lugn och ro utan att bli störd.

Jaha data provet gick så där, man är tydligen inte lika snabb som läraren förväntar sig :-/ (ändå tycker ja att ja e rätt duktig :-() men men ja e ju iaf inte lika snurrig som vår "klasskompis" :D

Igår hade ja en blank dag, alltså inget inbokat. Jag övade på att inte göra något och det resulterade i att jag fick lite målat och pysslat utan att känna mig stressad :D Kvällen spendera ja å K i soffan kollandes på P O C på främmande farvatten. Jack va lika snurrig som vanligt och filmen va helt ok.


Idag ska jag skriva lite skolarbete, kanske titta lite på rally (hejja bror å kaj föreseten) sen ska ja till Carro och ha ljusvisning <3

Kvällen är inte bestämd ännu men ja kör nog på den nyktra banan idag oxå, är så jävla värt d på söndagar :)

over and out
<3K



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0