Över ett år sen...

När mörkret faller och löven virvlar då blev jag sugen att blogga lite igen.
Hänt massor sen sist men det får komma efter hand.
En stor grej är iaf att lilla Elsa äntligen tittat ut och i morgon kommer dom och hälsar på igen <3
 
Plugget har stått på schemat idag och det rullar på riktigt bra faktiskt.
Fast jag kan ju inte påstå att www.infokomp.se är att rekomendera om du inte vill skicka hotbrev minst en gång om dagen....de är helt hopplösa med att rätta uppgifter och att få igång kurser på bestämda datum :-/
 
På renoveringsfronten så har det varit lugnt men nu har jag börjat lite smått med gästrummet som kommer bli kontor så småningom. Jag har tagit fram det ohyvlade trägolvet som skall slipas och lackas. Sen har jag brytit bort golvlisterna och dörrlisterna samt rivit ner tapeten. Det kommer bli bra men jäklar va mycket underarbete..och just det är INTE min starka sida ;-(
 
Nehe d får va allt för nu
Over and out
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0