Tiden går så fort!

Ibland känner man för att trycka på pause kvappen så man kan hinna ifatt.
Just nu har det varit en sån period med skola, jobb och husfix.

Meeeeen i övermorgon är det sista dan i skolan :D sen sommar lov :P

Idag ska jag redovisa min hemsida sen ska ja hem å städa, tvätta å fixa.

Ja just ja, ni vet Valle....min snälla söta hund.....han har tuggat sönder en tv dosa i natt :-O trodde den värsta perioden va över och har tillockmed skrytit lite om honom att han varit så duktig men d verkar som att det är nu det börjar :-/

K har slipat ner d sista i hallen nu så ja hoppas att J har tid i veckan å lägga golvet...kommer bli sååå kul att få in golvet och se allt på plats!

Nu ska ja se om jag kan lösa problemet med hemsidan annars får ja som sagt leva med att den är sne.

Over and out
<3K


Kommentarer
Erika

Fortsätter tuggandet rekommenderar jag att spraya fy-spray på utsatta saker, funkade på Lexi när hon var helt besatt av att slicka på allt som var i trä... :P :)

2011-05-23 @ 21:50:36
URL: http://rukkas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0