Nöjd

Jag känner mej nöjd just nu över att jag lyckas göra lite av varje, jobb, skola och hemmafix.
Kanske lite osocial men d kommer bli bättre när skolan e slut och ja ligger me lite bättre här hemma.

I förrgår så övade K på att skjuta och ja fick prova oxå :P skoj men svårt.
Igår klippte ja gräset, skurade av altan och bar upp mina nymålade möbler dit. Blir skitfint!
Gjorde även nationella i eng del 2 och det tror jag gick bra.

Har fått poolen att funka riktigt bra nu, och nya filter är på väg me posten. D känns oxå skönt för man vill ju ha poolen fräsch när man väl ska bada sen.

Bilförsäljningen går inge vidare :( jag får nog snart kasta bilen efter nån. Jag som hade hoppats på att få den såld så jag kan åka ner och hälsa på syster yster. Igår ringde ja henne och vi råkade visst prata i 40 min, det kostade 180 kr:-O haha men d va kul å höra allt hon hade att berätta och d e ju lite tomt här hemma utan henne :-/

Nu ska ja råplugga!!
over and out
<3K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0