Jaha...

Tycker att helgerna går alldeles för fort!
Men kom på att nästa vecka blir det ju en jäääätte lång helg tors-tis så nu finns det ju iaf nått att se fram emot.

Igår blev det ingen nytta gjord och tidig kväll blev det oxå.

Idag har jag målat fönster och sen har jag skrapat ett gamal fönster som jag funderar på att använda som tavelram eller fotoram eller med spegel i. Ska snart fortsätta med att kitta ytterligare ett fönster. Hua det tar tid med fönster!


Till kvällen då? Ska man orka masa sig till hotellet kanske? Den som lever får se.

I morgon är det morsdag, och jag kom på att jag borde ha handlat present idag för i morgon är det stängt :-/
Mamma, duger det med en teckning som när man va liten? ;D

Nehe har blir inga barn gjorda....å ingen annanstans heller för den delen :P

over and out
<3K


Kommentarer
Thomas Svensson

Hej!Fattar inte hur du orkar med allting.Kul att läsa din blogg.Hälsa K och grannen.Vi hörs och syns,Thomas.

2011-05-28 @ 19:46:12
Bea

Va kul att du läser min blogg. Jag ska hälsa K och grannen :) Ha det bra!

2011-06-05 @ 11:31:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0