Fullt upp!!

Förlåt att jag inte hunnit skriva på läge, jag är inne i en galen period med plugg, jobb och ett hushåll med tillhörande tomt som ser ut som jag vet inte vad :P


Plugget går bra, lr det känns som jag har kontroll på vad ja har kvar nu och att det är full genomförbart.
Jobbet känns ju tyvärr lite motigt eftersom vi haft så vackert väder men va sjutton jag måste ju få inte lite pengar så det funka, har ju goa arbetskompisar oxå :D
Vårt hem och trädgård däremot är väldigt eftersatt :-( Det behöver målas, snickras och piffas klart efter rusten men men rom byggdes ju inte på en dag lr va brukar man säga :P

Valborg va roligare än det brukar, mycket folk här på förpärla och riktigt häftigt uppe i parken.
Söndagen bestog av sömn och en familjemiddag.
Sen kom måndagen och lilla syster yster for sin väg :-/ känns tomt utan henne hemma.
Men hon skrev att allt va toppen så ja får väl tro henne ;D

Bilförsäljningen går trögt, fälgarna är sålda men inte bilen. Hade ju vart nice att få den såld och kunnat hälsa på Isa på Cypern men men vi får väl se va som händer.

Nu ska jag mysa omkring här hemma å småpula lite, kanske städa å byta nån gardin om jag orkar.

Over and out
<3K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0