Bittrast av alla va jag!

Igår va en sån där dag vi kunde hoppat över.
Känndes som jag inte kom igång med nått, och jag irreterade mej på allt.

Vet inte om penicillin kan ha inverkan på humöret? Vad ska ja annars skylla på???
Ja iaf så när jag på kvällen satt och tittade på melodifestivalen helt ensam då känndes d som tråkigare än så här d kan d inte bli.

Men men får väl hoppas att d bara kan bli bättre.
Nu sitter jag me kaffet i handen och ska plugga till mitt sista datakunskaps prov som e i morgon sen e den kursen också avklarad :D historia och datakunskap ur världen :D

Jag planterade föresten mina favoritblommor igår haha pensionärsvarning ja vet men va fan!
dom e fina å luktar jättegott (kanske därför dom heter luktärt ^^)


Over and out


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0