Money money money

Jag har ju glömt att berätta den glada nyheten jag fick när jag loggade inte på skatteverket, ca 11000 kr tillbaka :D SWEET!! Men eftersom jag var företagare förra året så får jag inte ut dem förens i december :-/ Men man kan begära att få tidigare så jag ska ringa dem och se om det går att ordna, vore rätt gött till sommar´n. Igår blev d lite måla hos bror och en tur till öret, va kul fasten jag har noll att spendera. Idag ska vi oxå måla d sista och sen blir det att köra grejer för nu måste han snart va ute sitt gamla hus. Vad är det med bloggen??? jag kan inte lägga upp bilder och det blir inga mellanrum i min text när den läggs ut.... Over and out <3K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0