Sommar morgon!

Idag är det verkligen en underbar sommar morgon, 20 grader i skuggan när kl e 8.

Igår blev d jobb på fm å sen hem å stekte raggmunkar i ca 2 timmar men fan va värt d e i slutändan. Bjöd Lars och Richard på mat oxå.

Fick fika besök av Elin och Alicia, goa människor!! Fick inspiration av Elin som pysslat och gjort så fint hemma hos sig så nu ska jag försöka fixa lite hemma i helgen :D
Ska även gå på loppis på lördag, min nya hobby <3

Sen va ja hos Johan och Elina, badade me hundarna i sjön vid dom. Sen bokade ja och Elina hotell till vår göteborgsresa men tåg gick inte för det var stängt för dagen där man bokade gruppresa :-/ så d ska jag försöka komma ihåg att ringa om nu.

K klippte gräset så det var så fiiint när jag kom hem, helt underbart att komma hem och det är städat, tvätten är klar och gräset är klippt! LOVE!

Nehe om man skulle sparka fart på sig själv då så jag kan ta helg nån gång :P

over and out
<3K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0