Internet stör!!

Idag så har jag bestämt mig för att städa.
Men va gör man?? Jo man ska bara kolla facebook först och sen är man fast framför datorn i en timma.
Inte bra, man skulle ha som en timer som slog av efter en kvart så man blev tvungen å resa på röven å sätta igång.

Nog om det. Igår hämta jag mammi från flyget och dom hade haft det jättebra.

Blev även två vändor till sjön me lilla vit som tyckte det var varmt.
Igår simmade han för första gången <3

Ena kattungen har öppnat ögonen så snart har man väll småtussar överallt i huset :P

Jobb onsdag och torsdag denna vecka det känns som en lagom dos :D

Nu ska jag piska upp mig från datastolen och inte sätta mig här förens ikväll!!

over and out
<3K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0