Inge dataväder!

Nu går det så där långt mellan gångerna som jag skriver igen.
Men det blir inte att man sitter inne vid datorn nu när det är sånt underbart väder :)

Nytt sen sist:
Hasse har fått 4 ungar


Valle har fått en egen pool


Och hans kära bror Diesel älskar den :P


Vi har fått golv lagt i farstun och den blev för jävla bra,
K har satt upp fönsterfoder och det blev oxå förjävla bra :P

Fixat lite i trädgården har jag gjort så det börjar bli ordning på den oxå.

Terrasspremiär på hotellet igår, d va KALLT eftersom jag fick värsta solfrossan efter min dag i solen :-/  men men skam den som ger sig, vi var ju där iaf.

Idag ska jag försöka masa mej upp till mamma och vattna blommorna igen och sen putsa de sista fönstrena hos henne. Har nog gjort hälften iaf.

Over and out
<3K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0