HELG :D

Underbara väder!
Har en riktigt sommarkänsla just nu, man vaknar senast kl 8 för då e d så varmt i sovrummet så man håller på att storkna :P Men va gör d för man vill ju njuta så mycket som möjligt av detta väder.

Igår fick jag ett fönster till målat så jag ska måla det en gång till idag sen har jag två klara fönster :)

Var hos mamma och tog en kaffe igår och kollade på kort, fastnade i kortlådan i ca 1,5 timmar :P Både roligt och pinsamt att kolla på gamla kort.

I morgon ska jag på loppis igen :D d har blivit min nya hobby och Elin är min medbrottsling :)
Ska även försöka måla upp mitt köksbord som jag ska ha så mamma får lite mer plats hos sig.

Nehe nu startar dataförbudet för idag och jag får inte sitta här förens ikväll :P


over and out
<3K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0