Härlig dag

Igår va det en härlig dag och vi slapp regnet för en dag.

Började me en sväng till stan för att hämta ut ett paket med mina älskade kaffekoppar.


Och självklart för att köpa en fin bukett till mammsen :)

Sen åkte jag hem och fixade lite, la nät över körsbärsträdet så man kan få alla bär ifred i år och sen kom Elin och Magnus hit å hämtade mig.
Elin och jag åkte till P-hyttan och gick på loppis, d e ju skitkul när man kan handla å d kostar ingenting <3

Efter d så blev d firande hos mamma kl 15 med kaffe å jordgubbstårta MUMS!
Och framåt kvällen så åt ja å mamma pizza och sen blev d lite vin och pina colada :P
Härlig dag som sagt.

Idag är K hemma igen, skönt för lite har man allt längtat :)
Ska baka scones till frukost nu och det ändå vi har bokat idag är fika hos morbror kl 15 eftersom idag fyller han år. Annars kommer det nog bli en lugn dag känner jag på mig.

Isa du fattas lite här hemma men hoppas du har d asbra och njut av äventyret! Ja ska försöka klämma in en vecka i juli och komma ner :D <3

Over and out
<3K


Kommentarer
Isa

Jajaja :)

2011-06-19 @ 13:39:04
URL: http://iizas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0