En veckas update.

Ojoj nu har ja haft så där mycket så ja har inte skrivit på en vecka SORRY!

Så vad har hänt:
Parken va sådär eftersom det regnade som fan och ja hade nån liten småfågel som kvittrade mig i örat mest hela kvällen ^^ hoppas att budskapet gick in iaf och min släkt och mina vänner kan få vara ifred nu!!

Söndagen va inge rolig alls fy fabian va jag va hängig. Gick upp ur sängen kl 16.30 ungefär och det va för att äta en pizza :-O mycket nyttig dag som även innehöll söndags ordspråket ALDRIG MER!!

I veckan har det mest vart jobb och eftersom min kära K är i Umeå på skogsmässa så har det blitt lite pusslande me hunden och därför har det kännts som man velat vara hemma med honom när man väl kommit hem från jobbet. Så en rätt osocial vecka.

Magnus va och hjälpte mig lite me blommorna ute, vi gjorde en rabatt och sen planterade vi lite.






I mitt kära växthus har jag: dill, gräslök, paprika, sallad, morötter, tomat och jordgubbar :P Åt första jordgubben igår och den smakade finfint. Det är nått visst med saker man odlat själv.

Igår blev d lite måla i farstun, ett steg närmare målet även om det känns lååååångt bort :-/

Kvällen spenderades hos Elin och Magnus och 3 cider slank ner men sen bar det hemmåt vid 12 tiden och det är jag tacksam för idag :)

Nu ska jag bege mig till staden och handla lite till lilla mamma som fyller idag :)

Over and out
<3K



Kommentarer
Isa

Åh lilla gos Valle ligger där på ett hörn också! :)

Jag kommer att ha mycket roligt att se när jag kommer hem, både på ditt och brossans hus :)

2011-06-19 @ 00:55:06
URL: http://iizas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0