Ledig ledig ledig :)

Som jag har skrivit tidigare så är jag ju ledig fre-sön VARJE vecka :) men igår upptäckte jag att det var bättre än så för på torsdagar slutar jag nämligen kl 11.30 haha sååå guld!

Efter några dagar som tråktant för min hund så har vi hittat på lite kul vi har bla. vart till Elina å Diesel och hälsat på, vi har vart i dalkarls och grillat korv och busat lite och sen så kom Diesel å hälsade på hemma igår :) Skönt att få honom aktiverad lite för han är inne i en riktigt "lyssnar inte alls på dig" period.

Igår så va Ola, Marie, Daisy, Richard, Pomme, Småland, Johan och elina här. Vi käka taco och kollade på någon film som va så där :P

Idag så har ja försökat lösa melodikrysset men tyckte d va svårt och tröttnade. (jag vet att du tycker att ja e pensionär Isa haha men man kanske lär sig nått nytt, allmänbildning du vet ;D ) Nu blir d att lämna Valle hos Lena å sen försöka handla så det inte ekar i skåpen.

Over and out
<3K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0