Jan. 12, 2011

Andra skoldagen avklarad. Känns lite onödigt att åka in dit när nästan alla lärare bara har en kort genomgång första lektionen, det var bara engelskan som vi drog igång direkt i.

Idag har Valle vart sj ca:45 min och han hade vart jätteduktig, när jag kom hem så såg det ut på honom som han inte ens märkt att jag hade vart borta :) Fast sen ligger han lite på minussidan eftersom han pinkar inne rätt ofta och gärna direkt efter han vart ute :-/ svårt att avgöra när man kan börja fya honom också. Men nu beror det ju inte på att jag inte vart ute med honom i tid så man kanske kan börja muttra lite på honom iaf.

Ikväll får jag hjälp av sis att vakta honom för jag ska åka och simma <3 det var lääääängesen. Men känner att det vore bra för min ilskna träningsvärk från boxen i måndags.

Förövrigt så är livet lite tråkigt just nu, funderar på om jag ska ha klänning på mej när jag äter kvällsmat :-O skulle ju bli lite festligare då eller så kanske jag ska ge som förslag att jag och K går med roliga hattar på oss hemma.


Haha det vore lite roligt faktiskt :P

over and out
<3K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0