I did it!

Jag kom iväg till boxningen igår :) det känns i kroppen idag kan jag meddela :-/

Nu har jag packat ihop lite grejer till skolan som börjar idag. Ser fram emot detta faktiskt och speciellt nu när man bara har skolan att fokusera på. Idag har jag naturkunskap och historia.
Valle kommer få vara själv sin första gång idag men det blir inte så länge, kanske 50 min.

Igår kväll fick jag ta fram det stooooora tålamodet, katten (som blev kastrerad igår) kissa i sängen, jaha ur me allt å in i tvättmaskinen som läcker vatten och rätt mycke också. Sen tar jag me mej hunden på övervåningen för att ta en datastund och sen sova, då både kissar han och bajsar inne fast han nyss vart ute Gahhhh! Och sist men inte minst så läcker elementet i gästrummet vatten så man får ha ett badlakan under för att det inte ska rinna ut på golvet.
Jag somnade ovaggad efter den kvällen vill jag lova.

Jaja nog om d, på me smartbrillorna å iväg!
over and out
<3K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0