3 lediga dagar börjar idag :)

Jag kan erkänna att man uppskattade lediga helger lite mer när man jobbade å slet, fast å andra sidan så har jag inte sån panik över vad jag ska göra på min lediga helg för det kommer ju en varje vecka numera :P Så d e bara att göra d man känner för.

Idag känner jag för att göra undan samhällskunskaps arb som ska vara innen nästa fre, jag känner för att gå en promenad me VallE å att göra naglar på sis och sist men inte minst gå på GP :)

Nu blire promenix sen lite skolarbete.
Btw lycka till K me rallygolfen å hoppas den går igenom :P

over and out
<3K


Kommentarer
Martin

Hej!



Dagens fråga gäller skönhet - lämna gärna din åsikt.



Ha en fortsatt härlig fredag!

2011-01-28 @ 12:53:02
URL: http://edgeman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0