Vatten, sug, kiss och frys!

Haha ja d e vad jag förbereder mig för nu :P
Ska hämta soppor idag och börja med direkt. Sen är planen att äta d till nästa fredag, för ett kort uppehåll över den helgen eftersom vi ska på dop. Och om gudarna vill så börja igen på måndagen.
Hmmm jag har ett väldigt litet hopp på mej själv att detta ska gå eftersom jag misslyckats förut men men jag måste ju iaf försöka.
Min nya kostcirkel ^^






Igår va min lärare frisk igen så jag lyckades göra provet och det känndes kanon så man har det avklarat innan lovet. Så nu ska jag faktiskt bara njuta av ledigheten och göra det som faller mig in för stunden :D

over and out
<3K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0