Värk.com

I natt har jag haft sån jäkla mensvärk så jag visste inte vad jag skulle göra. Tog ipren och gick omkring dödstrött men efter mycket om och men så kunde jag somna på soffan. Är därför inte riktigt människa för att träffa folk på förmiddagen och bestämde mig för att plugga hemma. Nog om det!

I eftermiddag kommer Elina och Diesel hit och leker, det ska bli kul och det är framför allt kul för hundarna att få leka av sig. Elina och jag ska måla 2 speglar en som är hennes och en som är min, jag har lite fler saker som jag har lite fundering på att måla men vi får se. Före och efterbilder kommer iaf i kväll eller i morgon.

Igår fick Liselott och jag tummen ur och åkte till Nora MK och fick våra påskrifter så vi kan skicka in våra ralyylicenser :D nu återstår bara fråga,,,, vart ska man få pengar till bil och alla kläder???? Någon rik som läser detta som vill sponsra??? :D


Har inte så värst mycke mer att skriva om idag tyvärr.
over and out
<3K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0