Vackert!

Idag är det så otroligt vackert väder, visst väldigt kallt (-22 i morse) men om man stanna inne och tittar ut så är det vackert:)
Igår fick jag lite nytta gjord i garaget och framförallt så fick jag mycket is från golvet tinat,,vi snackar litervis! :-/

Idag så är jag ensam hemma, grabbarna är på rally. Har inte riktigt stakat ut min dag ännu men vet att det börjar med melodikrysset kl 10 :P och sen en fika med Suad på DaCapo kl 13 det ska bli skoj för nu va det längesen vi sågs. Sen vet jag inte alls....har iof fått två nya sprayburkar med vitfärg så kanske ska måla klar allt som jag började me sist. Aja den som lever får se.

Nu ska jag varmköra min iglo och brumma upp till mammsen.

over and out
<3K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0