Sprit os...

Igår blev d mycket gjort i farstun, nu väntar vi på elektrikern innan vi kan göra så mycket mer.

Elina och Diesel kom på besök igår, alltid roligt när hundarna får busa.

Sen kom ett gäng skoter och fyrhjulingsåkare som va kaffe sugna, kul d där med åkdon :)

Efter d så fanns det ingen återvändo K och ja städade nog i 2 timmar för att få bort all damm efter dom sågat i betonggolvet i farstun, men skönt att få d gjort.

Min förkylning slog till en sväng igår igen men sen vände d så nu hoppas jag verkligen att jag e frisk.

Kvällen bestog av spel (med konstiga regler) och vin ( för mig vatten) hos Isa. Tänk att man inte kan ha kul utan alkohol?? Lr ja kul va d väll men man blir trött och inte alls på samma nivå. Aja vi spelade en gång sen fick vi lite underhållning av Isa, Linda och K som hade klätt ut sig haha tokstollar!
Fick även me mig 4 partysugna grabbar hem, jag gick å la mej och hörde inge väsen så ja vet inte om d blev någe party men i morse hittade jag bror på ena soffa och K på den andra. Bror hade iaf kuddar och filt men K satt och sov :-O Så jag sa åt han att komma upp och det gjorde han, me sin spritstinkande andedräkt och började snarka <3

Nu ska jag äta upp min gröt (soppa) sen till Hella å ta en kopp.

over and out
<3K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0