Rolig helg

Åkte till Elina i lördag så hundarna fick leka och sen givk vi en promenad. Alltid lika skönt att han en trött hund för då vet man att han har haft kul :)

På kvällen gjorde jag klart min byrå


Det blev riktigt bra :) Nu är jag riktigt sugen på att få klart farstun så man får piffa lite :P

Vi planerade att ta några öl men det blev lite mer än så, haha det kom även ett band och sjöng oc spelade gitarr.
Jag skrattade så jag hade ont i magen. Men tyvärr var batteriet i min mob slut så jag kunde inte ta några bilder.

Igår var vi hos Ellenor och Stefan på fika och efter det så åkt vi till GP för lite eftersnack och mat.

Nu har man en ny vecka framför sig och det känns som våren är på väg så jag har inte mycket att klaga på.

over and out
<3K


Kommentarer
Anonym

där har du lyckats riktigt bra... :) /M.E <3

2011-02-07 @ 11:20:57
Becky

Tack! Klart d blev bra när ja fått tips av dej <3

2011-02-07 @ 12:09:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0