Oooo snart sportlov :D

Blev inget prov igår eftersom läraren va sjuk, det passade ju mej rätt bra ^^
Så istället satte jag mej å fixade en hemsida så nu är det bara en kvar. Vore gött att bli klar eftersom det är idag och i morgon sen är det LOV :D

Igår fick jag ihop mitt argumenterande tal och det blev om hundmisshandel. Jag tror jag grät 3 gånger under tiden jag satt och sökte information :-( Idag ska jag framföra talet så har jag även det ur världen sen.

Den 26:e åker vi upp till Ånge för den 27:e ska vi på dop, denna gång blir det att bo på hotell det ska bli mysigt.


Hihi får lite hotellet känsla ;D

Ne nu måste jag göra mej iordning och öva på talet en sista gång.

Over and out
<3K


Kommentarer
Saaara

bra om det är delade sängar som på bilden så ni inte håller på å tar på varann i onödan,,, fniss

2011-02-16 @ 09:30:00
URL: http://sarawe83.bloggplatsen.se
Becky

haha ja menar d! sånt där tok d får andra hållas me ^^

2011-02-17 @ 07:25:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0