Morgonstund.....

Sitter med kaffet i högsta hugg för att vakna till idag börjar jag tidigt....8.10 :P

Mina studieplaner går så där...först inget prov i förrgår och sen skulle jag göra mitt eng tal igår men d hann vi inte med för vi hade hörförståelse "prov" haha så nu får jag vänta till efter lovet. Gjorde iaf en skiss till på en hemsida så d e klart och ska lämnas in idag :)

Ok webbdesign och historia sen LOOOOV :D känns ju nästan overkligt. Funderar på om man kunde dra igång något lite större projekt men vet inte riktigt vad?

Igår va sis här å tog en kaffe, hon har lika tråkigt i sitt liv som i mitt haha synd om oss!!



Känner mej redo för en soppvecka snart också, undra om det kan gå?!


over and out
<3K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0