Host host!

I natt har jag haft rethosta så ja har inte sovit jättebra. Hmm Brukar ju va sis som har det men jag kanske har fått tagit över den?

Igår hade ja superenergi och dagen gick väldigt fort. Jag fikade me Hella och fick lite pysselinsperation hade tyvärr ingen symaskin (eller vit tråd) så fick sy förhand vilket gjorde att den blev lite sådär


Men övning ger färdighet säger dom ju :)

Igår va en bra dag helt enkelt. Och jag hoppas att det blir d idag me, är som sagt lite seg.
Det ända jag har på schemat idag är att åka bort till stallet å hejja på Lena innan dom åker till travbanan för start.
Annars inget inbokat kanske hemma spa skulle sitta fint :)

Största problemet: Vad har man på sig på dop???? Jag har inte vart på dop på 100 år :-/
HELP MEEEE!

over and out
<3K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0