Hemmastudier

Helgen i Ånge har vart mycke trevlig. Synd att d va så kort tid bara.
Vi kom hem vid 23 tiden igår så d blev inte så sent men ändå är jag helt slut idag så d får bli hemmastudier.

Hann aldrig hämta mina paket i lördags så jag ska göra det idag, kul me nya grejer :P

Snackade me Andreas igår och det hade fortsatt att krångla me lackgrejerna, nu hade färgen tagit slut så nu måste man köpa färg och börja om igen.....hoppas att han har tid nu i veckan så jag hinner få dit grejerna innan besikningen. Tänk att inget ska kunna gå lätt och smidigt :-/

Sitter här och tittar på min stora hund, jag har vart borta 2 dagar och ser skillnad när ja kommer hem haha lr ja d e väll att man ser han varje dag annars. Han är sååå fin :) undra om Elina och Diesel kanske vill leka idag??

Ne plugga lite nu
over and out
<3K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0