Gick lite väl bra...

Igår hann jag med allt jag hade tänkt, färga håret, lämna matta hos Elin och hjälpa Andreas med lackgrejerna.
Det gick strålande bra för oss, vi slipade och fixade och va nästan klara för lack, det skulle bara sputspacklas lite. Ne men tror ni att det fanns spackel så det räckte???? NOT! Så jag hävde mig iväg till biltema, dom hade inget. Nehe åkte till en OK mack, dom hade inget. Suck, det hade gått för bra för att vara sant helt enkelt. Hoppas verkligen att A kommer på nått bra lr hittar å köpa så allt blir klart i helgen, ja åker ju snart bort så jag kan inte göra så mycket.

Nog om det just nu!
ÅNGE :D åker om ca 2 timmar, ska bli kul dels att bo på hotell och dels att få gå på dop och träffa dom där uppe såklart :) Snart ska ja häva mig iväg till ica och hämta ett paket med min nya matta :D ett strykjärn som verkligen behövs till tröjan jag valt att ha på dopet och en skrivare så vi slipper åka iväg för att skriva ut våra papper.
Sen ska jag packa lilla kappsäcken åt Valle som ska bo hos Mormor :P och sen min väska.

Snart är lovet slut, hua hur ska man ställa om till skoltime efter denna långa ledighet?? kommer bli svårt :P

Nog för nu!
over and out
<3K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0