Fjärde gången gillt?

Okej nu ska jag åka in med bilen till besiktningen för fjärde gången :-O
Undrar om dom kan behaga att släppa igenom den idag????
Vore ju väldigt trevligt eftersom det redan kostat 1000 kr i bara bes.kostnader!!!!
Puh! Så nu har jag skällt lite om det :P

Får med mig Magnus som sällskap för jag tänkte kolla lite i affärer oxå, vill hitta ny beslag till min nymålade byrå :P men jag vet inte riktigt vart jag kan hitta det. Nån som har något tips??

Ok jag hade tänkt strunta i att skriva som alla andra gör idag men....MER SNÖ??!?
Vårkänslorna som lagom hade vaknat till liv och altanen som nästan va snöfri :(



För dessa små varelser skulle det vara bra med vår så dom kunde gå ut och springa istf inne :)

nehe på med fjäskminen och dra sig mot karlskoga då :P

over and out
<3K


Kommentarer
Anonym

jag köper mina beslag på biltema... dom antiksilver "köpamannadisk" beslagen e favos skulle säkert göra sig på din byro kram kram :) /M.E

2011-02-04 @ 08:40:17
Becky

Åh tack för i kga hitta jag f*n inga :-S

2011-02-04 @ 11:53:52
URL: http://sviker.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0