Vilka e ni??

Jag är lite nyfiken på vilka som läser haha ibland kan man ha 35 läsare å ingen kommenterar :-O
Men men d kanske e d som e charmen me blogg, att man ska skriva utan någons påverkan.

Igår skrev jag bara om festen i helgen men jag har gjort lite annat oxå.

Fredag: Så städa ja klart i brors gamla hus, gjorde ett engelska arbete å sen lite fix i trädgården.

Lördag: Promenad till mammi för melodikryss :P sen va ja till Linde och tittade på Marinas nya EGNA salong BACKSTAGE och d va super fint! När ja skulle gå så fick ja en goody bag med fina saker, tack! :D

Söndag: slöa, slöa, slöa, äta flottig mat, slöa och äta chips. Hmm ingen nyttig dag ^^

Så idag blir d nya tag, ska storstäda för d är såååå skitigt. Inte kul att ha djur just nu när d e superlerigt ute.
Sen blir d att göra ett skolryck :)

Nehe Elmia snart och ja e i valet å kvalet.....sälja direkt å inte åka eller vänta me att sälja och åka???
Någon som e sugen att åka me mej, tjejer only tack!

over and out
<3K


Kommentarer
Erika

Nä de är f*n inte roligt med djur i detta pissväder... Halva naturen hänger ju me in liksom :/ Hade vart grymt med en tjejbil, tyvärr jobbar jag natt(!!!!) hela påsk.. :P

Varför ska du sälja? Tröttnat eller hittat nåt annat?

2011-04-06 @ 01:02:19
URL: http://rukkas.blogg.se/
Liselottte

Jag tror att jag och emma är sugna, eller hur har du det i bilen? =)Jag ska köpa ny bil nu så annars åker vi i den.

2011-04-10 @ 12:19:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0